مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: صندوق بیماران صعب العلاج بیمه سلامت شامل ٢٢ بیماری خاص است و تعداد این بیماری‌ها تا ١٠٧ مورد نیز افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۱۰۸۲۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹ 16 December 2022

رضا تحویلیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص خدمات ارائه شده به بیماران سرطانی و صعب العلاج از سوی بیمه سلامت، اظهار کرد: اخیرا در سازمان بیمه سلامت ایران صندوقی ایجاد شده تحت عنوان صندوق بیماران صعب العلاج و بیماران خاص که در حال حاضر ٢٢ بیماری در سامانه نشان دار شده و تا ١٠٧ بیماری افزایش می‌یابد.

وی افزود: انواع سرطان، انواع پیوند‌ها از جمله پیوند قلب، کلیه، پارکینسون، مغر استخوان و بیماری‌های خاص روانی و.... در این صندوق در نظر گرفته شده است. 

مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه تصریح کرد: حدود ۵ هزار میلیارد تومان بودجه برای این صندوق در نظر گرفته شده، علاوه بر این ٢ هزار میلیارد تومان تسهیلات کم بهره با سود ۴ درصد برای این بیماران در نظر گرفتند.

تحویلیان تاکید کرد: بیمار ابتدا به ساکن با مراجعه به سامانه شهروندی بیمه سلامت ایران نام خود را به عنوان بیمار نشان دار ثبت می‌کند و یا با مراجعه به معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خود را معرفی کرده و در صورت اثبات با مدارک پزشکی تا ١٠٠ درصد هزینه این بیماران رایگان خواهد بود.  

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار